منم میخورم شبی یکی برای اینه که خون رسانی بهتری به جنین بشه
من شبی دوتا میخورم بستگی به تعداد زایمانت و وزنت و سنت داره باید دکتر تشخیص بده
بستگی به علتش داره،من شبی یکی
اما دیدم بعضیا شبی دوتا میخورن
منم شبی یکی. میخورم
منم شبی یکی میخورم ولی دکترگفت شبی دوتا بخور میترسم
منم شبی یدونه میخورم
منم استفاده میکنم
برای غلظت خونه
خون بهتر به بچه برسه
اینکه چنتا بخوری رو دکتر باید بگه
من یکی میخورم آخر شب ولی دیدم بعضیا دوتا میخورن
منم میخورم شبی یکی برای خونرسانی بهتربه جنین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.