سلام
دکتر اسپرین نوشت برای چیه؟
و روزی چندتا بخورم؟#سیسمونی

۸ پاسخ

منم میخورم شبی یکی برای اینه که خون رسانی بهتری به جنین بشه

من شبی دوتا میخورم بستگی به تعداد زایمانت و وزنت و سنت داره باید دکتر تشخیص بده

بستگی به علتش داره،من شبی یکی
اما دیدم بعضیا شبی دوتا میخورن

منم شبی یکی. میخورم

منم شبی یکی میخورم ولی دکترگفت شبی دوتا بخور میترسم

منم شبی یدونه میخورم

منم استفاده میکنم
برای غلظت خونه
خون بهتر به بچه برسه
اینکه چنتا بخوری رو دکتر باید بگه
من یکی میخورم آخر شب ولی دیدم بعضیا دوتا میخورن

منم میخورم شبی یکی برای خونرسانی بهتربه جنین

سوال های مرتبط

مامان تو دلي مامان تو دلي هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری