خانوما تو هفته ۲۲ وزن نی نی شما چقدر بوده؟!

۸ پاسخ

واسه من ۲۳ هفته و ۶ روز ۶۵۰ گرم بود
انومالی هم ۱۷ هفته و ۴ روز ۲۰۹ گرم بود

من چند روز پیش رفتم 665 بود گفت زیاده

470 گرم

من ۲۳ هفته رفتم ۵۷۹ گرم‌گفت بچت لاغره

450 گرم بود گفت نرماله

۲۱ هفته رفته بودم ۴۱۸

من چون انومالی رفتم وزنش ۲۰۲گرم بود کم بود
دوباره ۲۲هفته و ۲روز فرستاد دکترم سونو
۴۲۵گرم بود اونجا بازم کم بود وزنش

انومالی 18 هفته گفت.. مگه بعد اونم باز باید بریم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسره نازم 💙🌱 مامان پسره نازم 💙🌱 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترم👼🏻💖 مامان دخترم👼🏻💖 هفته نوزدهم بارداری
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد