واسه من ۲۳ هفته و ۶ روز ۶۵۰ گرم بود
انومالی هم ۱۷ هفته و ۴ روز ۲۰۹ گرم بود
من چند روز پیش رفتم 665 بود گفت زیاده
470 گرم
من ۲۳ هفته رفتم ۵۷۹ گرمگفت بچت لاغره
450 گرم بود گفت نرماله
۲۱ هفته رفته بودم ۴۱۸
من چون انومالی رفتم وزنش ۲۰۲گرم بود کم بود
دوباره ۲۲هفته و ۲روز فرستاد دکترم سونو
۴۲۵گرم بود اونجا بازم کم بود وزنش
انومالی 18 هفته گفت.. مگه بعد اونم باز باید بریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.