من نزدم هنوز
خیلی راحت بود اصلا اذیت نشد
اصلا اذیت نداره
نه تب داره نه درد
برا من کم اشتها شد و نق نقو
وای خیلی خوب بود خیلی راحت بود بدون استرس بروبزن
اصلا خداروشکر اذیت نشد یبار استا دادم فقط
تب هم اصلا نداشت
پسرمن که اذیت نشد و استامینوفن هم ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.