۷ پاسخ

من نزدم هنوز

خیلی راحت بود اصلا اذیت نشد

اصلا اذیت نداره
نه تب داره نه درد

برا من کم اشتها شد و نق نقو

وای خیلی خوب بود خیلی راحت بود بدون استرس بروبزن

اصلا خداروشکر اذیت نشد یبار استا دادم فقط
تب هم اصلا نداشت

پسرمن که اذیت نشد و استامینوفن هم ندادم

سوال های مرتبط