سونو آنومالی صد در صد درست نشون میده
انشالله که سالم باشه
طبق عکس سنو کسی اینجا متوجه نمیشه گلم من رفتم انتی گفت دختره اومدم اینجا اکثراً نه همه گفتن دختره رفتم انومالی گفت پسره یعنی انقد جا خوردم که اصلا هیچی از سنو انومالی نفهمیدم شوهرم اومده بود فیلم بگیره انقد جا خورده بود ک کلا یادش رفت فیلم بگیره از نینی به نظر من صبر کن تا انومالی یا واسه تعیین جنسیت برو تو هفته ۱۵
مثل سنو منه
سنوش رو تطابق بده با سنوی قبلیای دخترات عزیزم
بعضی وقتا فرم سر و بدن و این چیزا ژنتیکیه
بنظرتون این دخترمیخوره؟
وای انشاله که به حق همین ماه اشتباه سونو باشع و دو هفته بعد بدونیم تو راهی آقا محمد هس
عزیزم ان شاالله که به خواستت برسی
ولی دلنبد که پسر باشه دکتر بهتر میتونه تشخیص بده
به منم گفت احتمال بیشتر دختر
همه گفتن اینجا به من پسر
ولی میدونم نیست
امید نمیدم به خودم اگه پسر باشه که خوشحال ترین میشم
نشه هم لااقل زودتر میتونم کنار بیام
شبیه عکس سونوی منه🥹
مثل عکس سنومن نیست بنظرم پسره
هیچینکفت
مالمنایجوریننوشته
به پسر میخوره عزیزمچجور گفته دختر
انشاالله که هرچی بخوای اون باشه
من عکسو فرستادم گفت اناتومی شبیه پسره اینشاااله درست باشهالبته 15 تومن هم گرفت ماماهستش
یه پیج هستش تواینستا عکس سونو رومیفرستی 9 درصد درست میگه منچندتا نظرشو خوندم درست گفته بود
کدوم سمت هست بیشتر
شبیه پسره منه.ایشالا همونیه ک میخوای
پسره .مبارکه
تو این خیلی مشخص نیست ولی جمجمه دختر گردتر تاپسر
مبارک عزیزم پسره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.