برای سلامتیت هرچقدر هزینه کنی کمه پشیمونی نداره
الان هزینه ها خیلییی بالا رفته میترسم اینهمه هزینه کنم آخر بگم کاش طبیعی میاوردم
واسه زايمان بنظرم خيلي مهمه كه بيمارستان خوب بري و رسيدگي خوبي داشته باشن خيلي تو روحيه ادم تاثير ميذاره و ازهمه مهمتر خاطراتيه كه تو ذهن ادم ميمونه
من ي كورتاژ داشتم شوهرم گفت ميخواي برو خصوصي يا برو دولتي من هزينه خصوصيه ميدم واسه خودت بردار منم طمع كردم رفتم دولتي هزينه خصوصيو خودم برداشتم واي مث چي پشيمون شدم بيمارستان خوبيم بودا ولي افتضاح شلوغ بود پرستارا اخلاق نداشتن اصن ي وضعي ديگه سر زايمان گفتم شده تو خونه بزام بيمارستان دولتي نميرم😂
دکتر من ۳۰گرفت ۵۰هم گف بیمارستان🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.