دکتر اینو بهم دادم واسه چیه

تصویر
۵ پاسخ

مطمئنید داروخانه بهتون داروی درستی داده؟ چون دقیقا همین جعبه همین مارک با اسم مولتی پریناتال برای خانم های باردار هست این قرص برای غیر باردار ها هست.

مولتی ویتامینه.سه ماهه دوم هم به من داد

مولتی ویتامین از ماه سوم میخورن همه

عزیزم روش نوشته ویتامینیه

خب روش نوشته دیگه ۱۴ تا ویتامین رو داره توش

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۶ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی