سلام مامانا شبتون بخیر
من امروز سرکلاژ کردم خیلی درد دارم چیکار کنم 😭😭😭

۹ پاسخ

سرویکس چند بودی ؟
درد چرا ؟
منم شدم هفته ی بیش اما درد نداشتم
۵روز بستری بودم

گلم سر فرصت تاپیکام ببین ۲قلو داری🤩🤩🤩

من درد نداشتم اما یه شیاف درد بهم دادن
فقط نیم ساعت اول درد داشتم
استراحت کن زیاد بلند نشو

دهانت چنده. باید استراحت کنی. شیافتو بزاری

استراحت باش طبیعیه

من دو‌ روز اول شیاف گذاشتم

بیمارستانی؟ بگو بهت شیاف میدن بزار آروم میشی

چند بود سرویکست سرکلاژ شدی

چند بود سرویکست؟

سوال های مرتبط