۶ پاسخ

بحث نویی و دست دومی نیست کالسکه باید تاشوی کوچک و سبک باشه این هم سنگین هست هم خیلی جا گیره تنها اپشنش اینه رو به مادر میشه ،به نظر من ارزش خرید نداره

برا من مارک چیکو دست دوم گرفتم ۱۴۰۰مثل همین تقریبا ولی یکم نو تره

نوش فکنم چار تومن. باشه مارک دلیجانه درسته

من از همینا دارم البته نو خریدم نمیدونم دست دو چقدر ازش کار گرفته و سالم است یا نه اما کلا من راضی ام

چرخاش بزرگه یکم سخت تو ماشین جا میشن

جیگر خوب یه تومن روش بزاربرو نوع بگیر بهتره

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی