کنارهم بهتره اینجوری جلویی خیلی صافه اگ خوابش ببره راحت نیس عقبی هم جایی و نمیبینه و نق میزنه
فقط کنارهم بخر اونجوری دائم دعواشون میشه
کنار هم از تو خیابون باید بچه رو ببری چون پیاده رو هم آدم هست هم مغازه دار ها بساط تا نصف خیابون میارن
تو آسانسور جا نمیشه
جلوعقب باز بهتره
من کنار هم گرفتم مجبور شدم ی تکی هم گرفتم ولی بچه هام تو جفتش نمیشینن 😄 الان ک راه میرن گاهی بغل
صددرصد کنارهم
اون یکی پشتی احساس خفگی بهش دست نمیده ؟
من که باشم نمیمونم توش قلبم میگیره😂
خیلی بده این اون پشتیه بیچاره چیو ببینه
چه بد طراحی شده
کناره هم پهن و بزرگ هست ولی حداقل دید دارن هر دو دعواشون نمیشه
عقبی که طفلک ب جای دید نداره.درسته بزرگ تر میشه ولی کنار هم
فک میکنم اینجوری بهتر برای من کنار همه خیلی بزرگه
قطعا کنار هم بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.