این کالسکه پنج تومن خوبه؟

تصویر
۹ پاسخ

آره خیلی خوبه

اری خوبه

اره خوبه

عالی من خریدم خیلیییییییییییییی راضیم

دسته دومه یا نو؟

البته با کریرش میده پنج تومن چون دخترم قد میکشه اونو نخاستم چهار و نیم حساب کرد 😁

کجا میده ۵تومن؟؟باسلامی جایی؟

من دارم همینو

عالیه کجا میده ۵ تومن .
منم نگرفتم الان کمتر از ۱۵ نیست

سوال های مرتبط

مامان بچوجان👼🏼 مامان بچوجان👼🏼 ۱ سالگی