آسپرین از چند هفته دکترا میدند؟

۸ پاسخ

من از پانزده هفتگی بهم داد

من استفاده نمیکنم چون نیاز نداشتم

بمن از هفته ١٨ داد بخاطر يكم خون ك روي جفتم بود قبلش مصرف نميكردم

بعداز سونوانومالی عزیزم نیازی نیست همه بخورن

بعد انتی

من الان بهم داده یک ورق .دکترت هرچی صلاح بدونه میده نگران نباش سری بعدی رفتی بهش بگو

شاید نیاز نداشتین. چون من غلظت خون داشتم

من از تشکیل قلب استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان ماه من مامان ماه من روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری