من از پانزده هفتگی بهم داد
من استفاده نمیکنم چون نیاز نداشتم
بمن از هفته ١٨ داد بخاطر يكم خون ك روي جفتم بود قبلش مصرف نميكردم
بعداز سونوانومالی عزیزم نیازی نیست همه بخورن
بعد انتی
من الان بهم داده یک ورق .دکترت هرچی صلاح بدونه میده نگران نباش سری بعدی رفتی بهش بگو
شاید نیاز نداشتین. چون من غلظت خون داشتم
من از تشکیل قلب استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.