۷ پاسخ

چون نمیتونخ بگیره گریه میکنه

نوکه سینه داری یا کوچیکه شاید کوچیکه بخاطر همین اذیت میشه سینتو بگیره

حالت قیچی بگیر سینه رو نوک سینه رو به لب بالاییش بمال دهانش باز شد بذار دهنش وقتی هم که گرفت گونه هاشو ناز کن با پشت انگشتت حتماً میگیره

یکم نوک سینه تو بمال تحریک بشه بیاد بیرون بده بچه. تا بتونه بگیره

من یکی از سینه هامو راحت میگیره یکی با گریه و زور میزنه و خودشو میکشه عقب
فک‌کنم شیرش یا کمتره یا نوکش کوچیکتر دوس نداره

مگه نوک سینه نداری؟

بچه اولته

سوال های مرتبط