۵ پاسخ

غصه نخور برا منم همینه من تا 15 روز تحمل کردم بعدش دیگ شیشه دادم البته هنوزم سینمو سعی میکنم بدم بعضی وقتا میگیره

اگه نداره برو داروخونه رابط‌سینه بگیر دخترمن‌هم نگرفت رابط گذاشتم هم نوک سینم دراومد هم سینمو گرفت

سینت نوک داره؟

نوک سینت کوچیکه ؟

شیشه ک‌نمیدی بهش؟ ممکنه از رفلاکس باشه

سوال های مرتبط