اب قند هم نده بهش.میگن تا ۶ماه اول بچه نباید اب بخوره
اگه نوک نینت بیرون نیست اول با سرنگ بیرونش بیار.بعد سینت بده بهش.بهداشت یادت میده چیکار کنی
بزار گشنش بشه میگیره.اول ارومش کن بعد بزارش زیر سینت
نا امید نشو.من ۱۵ روز اول سینمو نمیگرفت.میدوشیدم با قطره چکون میدادم.
رابط سینه بخرین
پسر منمهمینه من حتی دیگه امتحانمنمیکنم واقعا سخته فککنم دیگه باید شیر خشکی بشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.