۳ پاسخ

واکسن سختیه؟
درد وتب داره؟

مال دختر من خیلی کم ورم کرده بود بعد دورش قرمز شده بود ک بعد ی هفته خوب شد

اره برا یسریا از همینم بدتر میشه..حوله سرد و بزار حتما...فردا هم گرم بزار...تا یک‌هفته بهداشت میگفت قرمز میشه طبیعیه نترسید

سوال های مرتبط

مامان 💞محیا گلی💞 مامان 💞محیا گلی💞 ۶ سالگی