سلام دوستان جای واکسن 6سالگی دخترم طبیعیه

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم تورو خدا اکه میشه جواب بده پیر منم بعد زا سره روز قرمز شده نکرانم پسر شما کی خوب شد

بله طبیعیه واسه پسر منم همینجوری شد

اره بابا برا برادر زاده ی من ک اصلا ی وضعی بود ک نگم‌برات....این در مقابلش هیچیییییی نیس...طبیعیه..خود بهداشت ب من گفت ک اگ قرمز اینا شد اصلا نترس طبیعیه ..

من امروز زدم گفت اگه متورم و قرمز شد بیارش پیش پزشک

اره واسه دخترم قرمز شد چن روز طول میکشه خوب بشه

بله عزیزم دورش قرمز میکنه تا چند روز درد

سلام عزیزم من که هنوز نزدم واسه پسرم

سوال های مرتبط