۱۶ پاسخ

پسر منم نمیگیره

دختر منم نمیگیره اصلا

پسررمنم نمیگیره

باید خودت یادش بدی .هی بده دستش

پسر منم نمیگیره خوشش نمیاد

دختر من یوقتایی خودش میگیره یوقتایی من میگیرم کوچولو شما چهار دست و پا یا سینه خیز میره

دختر من گاهی خودش میگیره گاهی نمیگیره بنظرم دلشون بخواد میگیرن وقتایی ک حال نداره و خوابش میاد اصلا همکاری نمیکنه خودم میگیرم دهنش

دختر من دیگ ی سالش شد ی بار نگرفته🥹😂

پسر منم نمیگرفت اصلا هرکار میکردم یبار رفتیم خونه دوستم پسرش از پسر من دوماه کوچیک‌تره داشت شیر میخورد پسرم انقد به دست اون نگاه کرد که شیشه رو خودش گرفته بود اومدیم خونه دیدم خودش شیشه شیر و برداشته داره میخوره

من هنوز خودم شیشه شیر دخترم میگیرم از خدامه شیر بخوره چون اصلا شیر دوس نداره اینکه من بگیرمش دیگه برام مهم نیس🙂‍↔️

دختر منم گاهی میگیره گاهی هم هرکاریش میکنم نمیگیره

چه سخت من اعصاب ندارم 😂

مال منم نمیگرفت وقتی خیلی گشنه بود دادم دستش خودمم از دستاش گرفتم بردم دهنش چند بار پرت کرد زمین دید چاره نداره گرفت

و پسر من

چندبار هی بده خودش نگهداره دیگ عادت میکنه خودش میگیره پسر من دوماهه خودش قشنگ میگیره تموم میشه شیشو میندازه

دختر من با شیشه ای میخوره. یکماه بزرگترها. تازگیا دسته اش میگیره و میخوره

سوال های مرتبط