۵ پاسخ

عزیزم اگه چیزی تو گلوش باشه عق میزنه یا نمیتونه نفس بکشه نگران نباش ولی اگه میخوای مطمعن باشی دست کن تو دهنش یه چک کن بهتره

دختر منم صداش گرفتہ بود بردم دکتر گفت خروسکہ

عزیزم مگه میشه یه چی تو گلوش گیر کنه
اگه گیر کرده بود عوق میزد
یه کوچولو غذا آبکی بهشون میدم درس نتونن قورت بدن کلی عوق میزنن
نگران نباش البته یه دکتر ببر حتما

پسر من وقتی کوچیکتر بود هر وقت خیلی گریه میکرد صداش میگرفت

خیلی گریه میکنه؟

سوال های مرتبط