فهمیدی هم نگو بزار تو خماریش بمونه یه مدت😂
به منم میگن منو نمیدونن انتی رفتم یا ن نگفتم خودم
میگن پسر تو نمیگی 🤣🤣🤣🤣
به منم میگفتن، ولی مهم نیست بزار بگن خب😂😂😂
آره اسم ان آی پی تی هست این آزمایش، 9تمن هزینشه
به خاطر این که حرصشو در بیاری بگو آره انفاقا با همسرم انجام دادیم ولی دوست نداریم کسی بدونه فعلا 😂
مگه سونو نرفتی پیش احسان یزدان پناه؟
آزمایش سلفری
بگوچه خوب ک انقدزرنگی
عزیزم ازمایش سلفری برا کساییه که بچه اشون تو آنومالی ناقص دیده شده. لازم نیست شما انجام بدی صبر کن تا سونوی جنسیت
با لبخند میگفتی شاید 🙂
یه چیز چرتی گفته تورو اذیت کنه
دفعه بعدی بگو آره میدونم ولی دلم میخواد به دنیا اومد سوپرایزتون کنه
خب الکی هزینه آزمایش بالا بدی که فضول خانوم بفهمه بچه تو چیه ولش کن بذار بترکه از فضولی
برا تعیین جنسیت یه ازمایش هست تو ۸ هفته و یک روز به بعد مشخص میشه هزینه هم ۳ ملیون من زنگ زدم پرسیدم
عجب فامیل فضول پرحاشیه ای🤣
چیکاریه آخه ۸ تومن پول بدی یک ماه دیگه صبر کن معلوم میشه
آزمایش خون، سلفری،
ب مامانایی ک تو سن بالا باردار میشن توصیه میکنن انجام بدن، خیلی چیزای ژنتیکی رو شامل میشه. بعضی ها هم ب خاطر جنسیت انجام میدن زودتر متوجه بشن
منظورش سلفری، ولی کاربرد سلفری برای تعیین جنسیت نیست اخه، برای تشخیص تریزومی ها تو کیسیه که ازمایش غربالگریش پرخطر بوده، سن بالا و ...
من جات بودم اگه میدونستمم نمیگفتم
سلفریه آزمایشه ولی کی گفته همه میدن
سلفری هست و از ۱۰ هفته میشه انجام داد
ولی تو که الان بری قشنگ مشخصه من ۱۵هفته و ۲روز رفتم
ازمایش فامیل فضول
ازمایش میدی فضولا رو بشناسی
اره یه ازمایشی هست نزدیک ۸میلیون پولسه منم شنیدم
آزمایش خون هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.