منم امروز صبح زایمان کردم الحمدالله وزنش ۲۵۰۰ بود امپولم زده بودم
خواهرشوهرم ۳۴ هفته زایمان کرد
الان دوماه ماشالله بچش خوبه
منم بارداری اولم35هفته بود طبیعی باوزن2240 ده روهم بستری شد
هرچی بیشتر بمونه بهتره
من ۳۵ هفته زایمان کردم سر بارداری اول
من 35 هفته و 4 روز زایمان کردم سر پسرم قبلش آمپول ریه زده بودم بچم دو روز رفت دستگاه اونم بخاطر زردی
من سر دخترم ۳۵ هفته و ۵ روزم بود زایمان کردم طبیعی. وزنش ۲۸۰۰ بود دستگاه هم نرفت چون آمپول ریه زده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.