۳ پاسخ

ب زمان نیس عزیز ب مونده ب phرحم

فکرنکنم میگن رحم اسیدی باشه شانس دختر صددرصد هست

بله اینطور میگن ولی همه چی دست خداست دوست من فردای پریودش ناخواسته بچه دار شد و ۴تاام قرص خورده بود بچشم پسر شد🤣
من روز تخمک گذاری و دختر شد همش قسمته

سوال های مرتبط