۷ پاسخ

اگه سفت شدنه همراه با درد کمر و تپش قلب و ی حس ادرار شدید
و ی حس استرس مانند ک می‌ریزه تو سینه ادم هست انقباضه ک ممکنه کاذب باشه

کمردرد،انقباض زیرشکم وپهلو،مخصوصازیردنده هام تیرمیکشید

منم همین طوریم عزیزم ،واسه دختراولم هم همین طوری بودم ماه درده عزیزم نگران نباش

اگ شک داری ک انقباض یانه برو بیمارستان ان اس تی بده میفهمن هس یانه

بروبیمارستان نزدیکتون ازت نوارقلب بگیرن اگ انقباض باشع دستگا نشون میده دارو اینا میدن کنترل کنن

چند هفته ای عزیزم

واسه چی دکتر نمیری

سوال های مرتبط