عزیزم هیچ ربطی به واکسن نداره
اوتیسم از ۱۸ ماهگی علائمش شروع میشه و میتونن تشخیص بدن
سر همین فکر میکنن از واکسنه
https://t.me/no_vaxin
این کانال تلگرام رو نگاهی کنید امیدوارم جوابتون رو بگیرید.
من نمیزنم….
منم زدم تب کرده بکمم سخت راه میره
واااااا
یا خدا
من امروز دخترم واکسن زد نکنه اوتیسم بگیره
😐😐😐😐چرتوپرت
تو رو خدا فوبیا نسازید واسمون 😓
غیرممکنه واکسن باعث اتیسم بشه چرتومرتای اینیستاروباورنکنیدواکسن خیلی مهمیه بزنین ماک زدیم چیزیم نشد
من زدم چیزی ندیدم خداروشکر تبم نکرد
وای نترسونیدادمو
اتیسم ک نمیدونم ولی چن موردی دیدم بعد اون واکسن زبونشون بسته شده در حده دد و اا اینا حرف میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.