منم
نه عزیزم طبیعیه منم بودم بچه هم نیس رحمه بچه اون موقع فعلا نه حرکت داره نه چیزی تازه کم کم اینجا نافت هم حس میکنی🤣🤣
ببین به دلت بد راه نده
بالاخره حاملگی 9ماهه و کلی اتفاقا و فراز و نشیب هست
بالاخره یه بار پیش میاد یه آدم تو 9ماه از یه چیزی بترسه
من اصلا از وقتی باردار شدم کلا ترسو شدم تا الان هم شاید 7/8بار سر خیلی چیزا ترسیدم نگران نباش اون تیر کشیدن هم چیزی نیس تو حاملگی پیش میاد
از دکترت بپرس
برای منم اولا اینجوری میشد
چیز طبیعی هس عزیزم نگران نباش
این خود بچست
آره عادی اصلا نترس
یه سوال شما دکترتون کی هست؟
عزیزم اشکال نداره
منم پریروز اینجوری بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.