۱۰ پاسخ

منم

نه عزیزم طبیعیه منم بودم بچه هم نیس رحمه بچه اون موقع فعلا نه حرکت داره نه چیزی تازه کم کم اینجا نافت هم حس میکنی🤣🤣

ببین به دلت بد راه نده
بالاخره حاملگی 9ماهه و کلی اتفاقا و فراز و نشیب هست
بالاخره یه بار پیش میاد یه آدم تو 9ماه از یه چیزی بترسه
من اصلا از وقتی باردار شدم کلا ترسو شدم تا الان هم شاید 7/8بار سر خیلی چیزا ترسیدم نگران نباش اون تیر کشیدن هم چیزی نیس تو حاملگی پیش میاد

از دکترت بپرس

برای منم اولا اینجوری میشد
چیز طبیعی هس عزیزم نگران نباش

این خود بچست

آره عادی اصلا نترس

یه سوال شما دکترتون کی هست؟

عزیزم اشکال نداره

منم پریروز اینجوری بودم

سوال های مرتبط