۱۱ پاسخ

شما رفتی سونو ببینی جنین قلب داره هس یا نه!؟

عزیزم شما رفتید سونو قلب؟

سالم باشه ایشالا بیشتر دوست داری دختر باشه یاپسر

نه خونه من بامادرشوهرم باهمه فعلا موقعیتش نیست

قربونت

آره گلم طبیعیه

اووه انقد از این تیر کشیدنا بازم تجربه میکنی هر از گاهی طبیعیه

غربالگری چندهفته باید بریم که جنسیتم مشکلی شه

الهی
من 13هفته و5روز

طبیعیه اشکال نداره پیش میاد

اره طبیعیه برا منکه همینشکلیه

سوال های مرتبط

مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری