کیا تو هفته من هم احساس میکنن بچه تو شکم نی هم نفخ دارن 🙃

۳ پاسخ

تو هرچه برسه میخوری مال اونه نفخ داری

من.

ینی تکوناشو احساس نمیکنی؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان پناه🩷👧 مامان پناه🩷👧 هفته سی‌وپنجم بارداری