من یکی صبح یکی شب ماه پیش
من روزی بدونه اوزیل پلاس میخورم
منم دارم میخورم الان فک کنم از اول ماه رمضون خوردم دکتر داده هر۱۲ ساعت یکی.. الانم تاخیر دارم نمدونم از قرصه یا میخاد منظمم کنه تاخیر دارم . دورهام ۲۱ روزه س.. فک کنم اینو چون دارم میخورم ۳۰ روزه کنهه
منم اوزیل پلاس سه ماهه میخورم روزی دوتا
قرص اوزیل پلاس برای من تاثیر گذاشت
قرص خوبیه ؛ من ی دوره استفاده کردم نتیجه گرفتم
من اینو شش ماه مصرف کردم روزی یکی
سلام خانم ها ازمن میشنوین این قرص اگه دکترداده حتما بخورین خیلی خوبه من استفاده کردم راضی ام
من دکتر گفته هر ۱۲ ساعت
دکترت چ گفته
عع منم 5 روزه شروع کردم
ایشالله که برا جفتمون خوب باشه🥲❤️
من روزی ی دونه می خورم
من اوزیل پلاس می خورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.