خدا لعنتم کنه الان باز بیدار شدم دیدم طاق باز خوابیدم

۱۲ پاسخ

اشکال نداره مخصوصا هنوز شما ماهتون بالا نرفته ایرادی نداره الکی به خودتون استرس ندید

حالا فوش نده کاریه که شده😂😂

به بالش بزار پشتت یه بالش کوچیکم بزار لای پات به سمت چپ لالا کن

فوش نمیخواد 😂😂

چرا اینقدر سخت میگیری ماه های اخر مهمتره الان کوچیکه نی نی زیاد مهم نیست

من میخوابیدم بچم لگد میزد بیدار میشدم ب پهلو میشدم 😝دیگع نخوابیدم

پتو لوله کن بذار پشت کمرت یدونه بالشت ام بذار بین زانوهات

آی دخترررررررر این چه حرفیه میزنی؟۳ ماه آخر فقط مهمه

ازچندهفته نباید خوابید؟
من ک همش طاق باز میخوابم🙄

فقط ماه آخر مهمه
سخت نگیرین

چرا خودتو فحش میدی اخه😂

من یه بار بیدار شدم رو کمر خوابیده بودم کل شکمم سفت شده بود جوری که تا نیم ساعت نتوانستم راه برم بعدش کل روز حالم بد بود شکمم گرفته بود اینقد ترسیدم

میگن متوجه نشی تایم خیلی کم عیبی نداره
سعی کن یا بالش بارداری بخری یا دوطرفتو بالش بزاری که بالش نزاره بری رو کمر
من خودم عادت دارم رو کمر بخوابم هی دارم تغییر میدم رو پهلو

من دیروز دکتر بودم گفت اشکالی نداره اگر از خواب بیدار شده بودی و طاق باز خوابیده بودی.گفت بهتره به پهلو سمت چپ بخوابی.ولی اگر به راست و کمر هم خوابیدی مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری