صبح بیدار شدم دیدم طاق باز خوابیدم 😭😭

۷ پاسخ

😂😂😂خوب خوابیدی دیگه چرانگرانی ازبالش کمک بگیر

بابا اینقدم سخت نگیرید
من از دکترم پرسیدم گفت فقط ماهای آخر نباید بخوابی الان مشکلی نداره تو گهواره فقط یادگرفتن یچیزیو گنده کنن

اصلا اشکال نداره من خودم روزی نیم ساعت طاق باز میخابم

اخ منم دقیقا

منم ده تا بالشت بزارم باز طاق بازم

من از دو‌ تا متخصص خوب پرسیدم
اصلا به پشت خوابیدن اینقدر ک تو فضای مجازی باب شده میگن برا جنین بده، مشکل جدی ایجاد نمیکنه
هر دو‌ دکتر به من گفتن هر سمتت ک اذیت نیستی بخواب
فقط رو به شکم نخواب همین

پشت سرت یه بالشی چیزی بزار که نتونی اون حالتی بخوابی

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری