صب بیدار شدم دیدم طاق باز خوابیدم 😭😭😭

۸ پاسخ

سلام نگرانم نباش من ازش اجازه میگیرم طاق باز گاهی هم در خد ۳۰ ثانیه دمر میخوابم ک درد کمرم کمتر میشه کم حساس باش فعلا که شکمت اونقدری بالا نیومده

وای منم خیلی پیش میاد

اااااخ منم دقیقا همش تو خواب میچرخم و تخت می‌خوابم بالشتم می‌چینم فایده نداره 😭😭😓😓

اعع چرا

هروقت که بیدار میشم طاق باز خوابم 😟
با اینکه دو طرفم بالشت میذارم خودمم کلافه شدم

نترس اتفاقی نمیوفته من خودم تا هفته ۲۳به پهلو می‌خوابیدم هفته ۲۴فقط میتونستم طاق باز بخوابم میگن طاق باز نخوابید به خاطر فشار سنگینیه که بچه روی کمر لگن میاره و ماه های آینده مصلا هفته های ۳۵به بعد برای بند ناف ... خطر ناکه ولی الان که کوچیکه بیشتر به خاطر لگن و کمر درد شدن میگن نخوابید

اشکالی نداره عزیزم هفته شما هنوز پایینه.
شبا پشت کمرت بالشت بذار که اگر هم چرخیدی طاق باز کامل نشی و مایل بشه بدنت‌. این خیلی بهتر از طاق بازه

عیب نداره فقط ولی دیگه سعی کن شب ها یا هوشیار تر باشی که طاق باز نخوابی یا پشت کمرت یه بالشت بزاری

سوال های مرتبط

مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری