۹ پاسخ

دختر من بیشتر وقت ها تنهاس تلوزیون میبینه خودش بازی میکنه گوشی بازی میکنه

اخ اخ این قشنگگگگگ دغدغه هر روزه منه
گاهی میبرمش پیش دخترخاله پسرخاله هام ک تقریبا همسن هستن تا بازی کنه
گاهی میبرم خانه بازی هوا خوب باشه پارک میبرم
ولی تا کی هی بیرون ببرمش
دلم کبابه برای تنهاییش

دختر من روز نیست که بخاطر تنهاییش گریه نکنه🥹🥹

منم خسته شدم انقدر دنبال هم بازیه🫤کوچیکتر که بود خیلی بهتر تنهایی بازی میکرد

پسر من از پیش دبستانی که برگرده دیگه تا شب که بخواب تنها خودش برا خودش بازی میکنه نقاشی میکشه فیلم میبینه میره بالا و میاد یکمم من یا باباش بازی می‌کنیم باهاش
بعضی روزها هم خونه بابام میبرمش با خواهرم میجنگن و بازی میکنن بعضی روزها هم نوه ها میان بالا میره با اونا بازی

وای پسرمنم همش میگه تنهام با کی بازی کنم کوچیکه بود خیلی خوب با خودش بازی میکرد

دختر من تنها همش دنبال همبازی دلم میسوزه براش

تنهاست دوست داره یکی باهاش بازی کنه ولی من اصلا نمیتونم باهاش بازی کنم یه اخلاق بخصوصی داره

صبح که میره پیش دبستانی بعدش با خواهرش بازی می کنه

سوال های مرتبط