لوسه فقط همیشه لی لی به لالاش گذاشتین
ممکن اوتیسم خفیف باشه اما وقتی میگی با بچه های فامیل مشکلی نداره احتمالا اوتیسم نیست اما به نظرم با دکترش مشورت کن ۶ سالشه مدرسه رو میخواد چکار کنه
شاید دوست نداره با بچه ای بازی کنه فکدنکنم از لوس بودن باشه دختر بزرگ من با بچه های دیگه ارتباط نمیگرفت میگفت تو پارک هیچ بچه ای نباشه همه که میرفتن بازی میکرد از همه فراری بود
اگ خودت حس میکنی از لوسی و خود خواهیه.جدی بهش بگو این وسیله یا استخر مال همه س...بهش بگو پارک مدرسه مهمونی یعنی با بقیه بودن و کنار اومدن...دختر من این مدلی حرف زدن میفهمه حالا شما باتوجه ب عقلش صحبت کن باهاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.