۴ پاسخ

لوسه فقط همیشه لی لی به لالاش گذاشتین

ممکن اوتیسم خفیف باشه اما وقتی میگی با بچه های فامیل مشکلی نداره احتمالا اوتیسم نیست اما به نظرم با دکترش مشورت کن ۶ سالشه مدرسه رو میخواد چکار کنه

شاید دوست نداره با بچه ای بازی کنه فکدنکنم از لوس بودن باشه دختر بزرگ من با بچه های دیگه ارتباط نمی‌گرفت میگفت تو پارک هیچ بچه ای نباشه همه که میرفتن بازی می‌کرد از همه فراری بود

اگ خودت حس میکنی از لوسی و خود خواهیه.جدی بهش بگو این وسیله یا استخر مال همه س...بهش بگو پارک مدرسه مهمونی یعنی با بقیه بودن و کنار اومدن‌.‌..دختر من این مدلی حرف زدن میفهمه حالا شما باتوجه ب عقلش صحبت کن باهاش

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۶ سالگی
سلام تقریبا سه روز قبل ، پسرم یکم تب داشت و دوبار پروفن دادم و خوب شد و خونه ی ما دوبلکس هست ، انگار حموم و اتاق ها بالاست و حال و پذیرایی و آشپزخانه پایین و بعد من تو حال بودم و قرار شد پسرم بره حموم با باباش و لباس هاش رو خودم پسرم آماده گذاشته بود که از حموم اومد بپوشه و بعد بخاری اتاق هم خاموش بود و سرد برو اتاق ها و بعد که حمومش تموم شد ، همسرم حوله رو تنش کرده بود ولی لباس هاش رو هم داد دستش که بیاد پیش من و بعد تا اومد پیش من ، سردش بود و می‌لرزید و سریع گذاشتم جای بخاری و گفت اخیش گرم شدم خیلی سرد بود و بعد دیگه خشک شد و گرمش که شد ، لباس ها تنش کردم و همسرم از حموم اومد و صداش کرد که بره موهاش رو خشک کنه و انگار پسرم رکابی تنش بود با شورت و شلوار ولی هنوز هودی نپوشیده بود و بهش گفتم بپوش و بعد برو و گفت میرم بالا و می‌پوشم و بعد دیدم اومد پایین ولی نپوشیده بود و گفت یادم رفت و اومد جلوی بخاری نشست و گفتم خوب برو بیار و پسرم گفت بزار گرم بشم و بعد میرم میارم و بعد یه ربع بالاخره رفت و آورد و تنش کردم و بعد دیگه براش آب پرتقال گرفتم و خورد و اومدیم بالا و دستشویی رفت و گرفت خوابید
فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری