۷ پاسخ

پسره منم همین جوری بود همش میگفت چرا من تنهام ؟ چرا آجی ندارم تا اینکه باردار شدم اولش خیلی سختش بود میگفت نمیخوامش دوسش ندارم بعد کم کم که شکمم بزرگ شد باورش شد خیلی الان خوشحاله هر روز میپرسه پس کی بدنیا میاد اجیم؟😄
ولی در کل بچه آوردن تو این شرایط ریسک بزرگیه انشالا که در آینده شرمنده شون نشیم

عزیزم داری ظلم بزرگی میکنی درحقش

بله دقیقا پسر من همینطوره دائم میگه حوصلم سررفت هرکاری هم بکنیم واسش آخرش میگه حوصلم سررفت

آره قبلا یکی بود همینطوربود روانیم کرده بود

اره پسرمنم هی تکرار میکنه ابجی و داداش میخام

اره دختر من هم اینطوره شبا انقد که با باباش میگه بازی کنه جنگ میفته بخاطر بازی کردنش میگه داداش یا ابجی داشتم اصلا بهتون ننیگفتم با من بازی کنین

اره همینطور
ولی من جایی نمیبمش خونه این و اون خوشم نمیاد
میگم بشین خودت بازی کن
البته که تا ظهر که نیس عصر هم کوتاهه

سوال های مرتبط

مامان پویان🩵فرهان💚 مامان پویان🩵فرهان💚 ۷ سالگی
سلام میشه لطفا یه راهنمایی کنید و کار درست چیه؟ یه همسایه داریم پسرش یه سال و نیم از پسر من بزرگتره، مغازه شون و خونه مادربزرگ مادری این پسر بچه روبروی خونه ماست و خونه خودشون کوچه کناری خونه ماست، بعد اون به خاطر مغازه شون خب هر روز دم در مغاره شون و خونه مادربزرگشه،بعد اون دورش شلوغه و پسر دایی دختر دایی دختر خاله و پسرخاله و کلی هستن دورش، مادرشم همش تو کوچه ست و باهمه سلام و علیک، پسر منم 24ی لای در وایمیسته که اون پسره که اسمش امیر عباسه رو ببینه و هی پشت سر هم صداش میکنه که بیاد باهاش بازی کنه، البته فک کنم اینکه پسر من تنهاست بی تاثیر نیست و من و باباش هم کلی باهاش وقت میگذرونیم و بازی می‌کنیم ولی اصلا بیخیال اون پسره نمیشه و هی میره امیرعباس امیرعباس صداش میکنه، اونم گاهی میاد باهاش بازی میکنه وقتایی که دورش خلوت باشه و گاهی هم میگه نه نمیام و نمیدونم مامانم نمیذاره و این، بعد پسرم گریه میکنه که نمیاد باهام بازی کنه، هر چی هم میگم دیگه صداش نکن ولش کن وقتی نمیاد و نمی‌ذارن چرا هی صدا میکنی ولی این بچه من اصلا و ابدا حرفمونو گوش نمیده و یه ذره رفتارای اونا روش تاثیر نمیذاره و بی عاره، خیلی این موضوع اذیتم میکنه که اینقد این پسر من آویزون اونه و هیچی از جانب اون بچه و مادرش بهش برنمیخوره، باباش از سرکار میاد دنبالش اون ساعتا که بیا ببرمت پارک، ببرمت بیرون و یا پیش خودم، ولی بودن و موندن و منت کشی اون پسره رو ترجیح میده