پسره منم همین جوری بود همش میگفت چرا من تنهام ؟ چرا آجی ندارم تا اینکه باردار شدم اولش خیلی سختش بود میگفت نمیخوامش دوسش ندارم بعد کم کم که شکمم بزرگ شد باورش شد خیلی الان خوشحاله هر روز میپرسه پس کی بدنیا میاد اجیم؟😄
ولی در کل بچه آوردن تو این شرایط ریسک بزرگیه انشالا که در آینده شرمنده شون نشیم
عزیزم داری ظلم بزرگی میکنی درحقش
بله دقیقا پسر من همینطوره دائم میگه حوصلم سررفت هرکاری هم بکنیم واسش آخرش میگه حوصلم سررفت
آره قبلا یکی بود همینطوربود روانیم کرده بود
اره پسرمنم هی تکرار میکنه ابجی و داداش میخام
اره دختر من هم اینطوره شبا انقد که با باباش میگه بازی کنه جنگ میفته بخاطر بازی کردنش میگه داداش یا ابجی داشتم اصلا بهتون ننیگفتم با من بازی کنین
اره همینطور
ولی من جایی نمیبمش خونه این و اون خوشم نمیاد
میگم بشین خودت بازی کن
البته که تا ظهر که نیس عصر هم کوتاهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.