۴ پاسخ

من شیرخشک با قاشق میدم البته اوایل با سرنگ میدادم

من سینه خودمو دادم دیگ شیشه نمیگیره

من میدادم از یکماهگی دیگه بچم سینه رو نگرفت، بنظرم اگه شیشه شیر اونت بگیری (سرشیشه ۳-۴قطره) چون مث سینه مادره و تا مک نزنه چیزی نمیاد شاید با اون شیشه بتونی تا اخر شیرخشک کنار شیرمادر بدی و گرنه بقیه شیشه شیرها چون راحتن بچه عادت میکنه ب شیشه

من شیشه دادم دیگ سینمو نگرفت😐🥲

سوال های مرتبط