۴ پاسخ

عزیزم من همیشه میبینم تایپیک میذاری و تنبلی داری فک کنم یه بارم بهت گفتم درمون تنبلی تخمدان ورزش و پیاده روی و حذف قند و شکر هست
اینارو رعایت میکنی؟

چرا از عوارضش هست.ممکنه هم ناسازگاری داره با بدنت وقتی رفتی به دکترت بگو شاید قرصت عوض کرد

منم معدم درد میگیره الان که روزه میگیرم

چرا والا من معده درد شدید گرفتم

سوال های مرتبط