عزیزم انشاءالله که مثبته
شما همونی نبودی که به تازگی سقط داشتی؟
من شنیدم هورمون بارداری تا چند ماه بعد از سقط تو بدن هست یه احتمال کوچک هست که بخاطر اون مثبت شده باشه
ولی تا موعدت صبر کن بعد برو آزمایش بده
عزیزم زوده واسه آزمایش از الان بری بتا پایین باشه بهت استرس میدن
بزار چند روز دیگه بیبی چکت پررنگ شد بتا بده قشنگ بالا باشه عددش ک چند بار تکرار نکنی
بتابده برو دکتر بهت دارو بده زودتر
شاید مشکلی باشه
اره عزیزم احتمال زیاد مثبته
فعلن فقط دراز بکش تا لکه بیبیت قط شه
مثبته مثبته انشاالله😊 با اعتماد بنفس برو بتا بده
علائم داشتی بی بی زدی؟
اره مثبته .. لک برای لانه گزینی هست احتمالا … اگر بعدش دستمالکشیدی سفید بود .. بعضیا هم ک لک دارن اوایل دکتر دارو میدن
دارو مصرف کردی علائم چی داشتی؟
حالا برو آزمایش بده عدد تیتر بتا معلوم باشه
برو ازمایش بده عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.