بچه ها سرویکس رو توی برگه آنومالی می نویسن؟

۶ پاسخ

آره مال منو صفحه سوم نوشته

براتون بفرستم می گین کجاش نوشته

داخل همه سونو ها هست

بله مینویسه

اره.

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته بیست‌ودوم بارداری