۳ پاسخ

آره بابا طبیعی رفلاکس

آخه حالش اوکیع..تایمی ک شیر میخوره گاهی بعدش یکم بالا میاره..
حالا نمی‌دونم زیاد میخوره و سر دلش میمونه ..الا دوسه بار یکم بالا آورد خابید

نوزادت؟

سوال های مرتبط

مامان کیان، آدرینا مامان کیان، آدرینا ۱ ماهگی