۵ پاسخ

اداراش نارنجیه بدنش کم آبه بهش تند تند شیر بده

اب بدنش کمه خنک تر بگیریش عرق نکنه و مرتب شیر بده

اگه نارنجیه ک طبیعی نیس یعنی اب بدنش کم شده
باید شیر زیاد بدی و گرمش نشه

چیزی پیدا نیس

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهرسا مامان مهرسا ۳ ماهگی