خانوم ها این تب هس یا ن؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

رو مرزه خفیف

بله
انشالله که چیزی نیست ولی سریع ببرش دکتر

بالای ۳۷ تب حساب میشه ولی نباید بزاری رو ۳۸ بره
پاشویه کن
دستمال حوله ای تمیز خیس کن بزار روی پیشونیش و خنک نگهش دار
اگه شد ۳۸ سریع ببر دکتر

بله فکر کنم از ۳۷/۵بالا باشه تب میشه

سوال های مرتبط

مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان مهرسا مامان مهرسا ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری