۵ پاسخ

غذا کمکی از ۶ ماهگیه

منم میخواستم زود شروع کنم دکتر گفت سیستم گوارشش هنوز اونقدر قوی نشده بزار حداقل بره تو ۵ ماهگی بعدا به مشکل میخوری ،بازم خودت میدونی

اول سویق کودک بعد فرنی و حریره بعد سوپ البته برا پسرم دخی هنوز ۳ماهشه

من زیرنظردکترازفرنی به دوره سیب سبزیجات شروع کردم از چهارماهگی الان سوپ شروع کردم که پنج ماهش شده

من با پوره سبزیجات شروع کردم
بعدش حریره بادام
و بعدش سویق میدم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۱۰ ماهگی