۷ پاسخ

عزیزم توروخدا بچتون کم وزن بود تو سنو هات چند کیلو و چند هفته دنیا اومد

چ داروهایی چ مکمل چ غذا هایی خوردی

آخه بچه من بخاطر این اردبرنج قبز شده

ن

نچ آماده میکنم خودم
بعدشم فکر کنم بیرونی ها برای بچه های ۶ ماهه هست

نه بابا فرنی چیه بخوای امادشو بدی
کاری نداره پنج دقیقه ای اماده میشه

بنظرم امادش ب درد نمیخوره

نه فرنی دیگه چیه بخوابم آماده اشو بدیم خیلی سریع حاضر میشه

سوال های مرتبط

مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی