۱۶ پاسخ

عزیزمممم😍نشسته

من سرلاک فرنی برنج میدم

ای قربون قد و بالا ماشاالله خداحفظش کنه

زود نشونش کمرش قوز میشه
فرنی که کاری نداره میخواد برنج نیمه دانه رو آسیاب کنی فقط
بعدم که پختنش راحته
بهتره از اون آماده ها که معلوم نیس چ برنجی هست اصلا تمیز هست یا نه

کیمیااااااا

نه خودم درست میکنم

ننه خدااا😭😍😍

آماده چه شکلیه

ایجان 😍

قربون اون کلت 😘پسر منم پشت سرش اینجوری یکم مو داره بقیش داره میریزه😂

ن‌خودم درست میکنم.... خودش نشسته ماشالا‌ چ زود

من‌کلا یکی دو بار خودم درست کردم بدش نیومد ولی خیلیم خوشش نیومد بیشتر دوست داره غذا بخوره

نه خودم درست میکنم

نه عزیزم خودم درست می‌کنم
سهند میشینه مستقل ؟؟؟؟

نه با اینکه سختمه دوست دارم خودم درست کنم

نه خودم درست میکنم

سوال های مرتبط