۶ پاسخ

منننن

منم مخالف بودم ولی همسرم تا می امد خونه تلوزیون روشن میکرد دیگه اولاش عاشق پیام بازرگانی بود ولی الان اصلا هیچ توجهی به تلوزیون نداره برای خودش بازی میکنه حتی تبلیغم که میشه نگاه نمیکنه شیطونی خودشا میکنه البته من اصلا براش برنامه کودک و انینیشن تاحالا نزاشتم تلوزیون روی شبکه خانواده بوده فیلم بوده نمیدونم به انیمیشن توجه کنه یان موقع غذا خوردنم همیشه تلوزیون روشن بوده خداراشکر براش مهم نبوده

من نمیزارم😅

پسر من عاشق پیام بازرگانیه

هيچكس نبايد بذاره اگر دقت و توجه بچه اش براش مهمه اگر براش مهمه دستي دستي بچشو شبه اتيسم نكنه. كافيه يه سر بريد كلينيك هاي توانبخشي و ببينيد ديدن تلويزيون چه كرده با بچه ها🤦🏻‍♀️

من دختر من عاشق کارتون و پیام بازرگانی

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان سفید برفی💞🐣 مامان سفید برفی💞🐣 ۱ سالگی