۸ پاسخ

حالا یه بچه می‌خوابه تو نزااااار ...ولش کن بزار بخوابه

سجده شکر ب جا بیار ‌ک خابش تنظیم شده

کاملا طبیعیه. بچه های من هشت شب میخوابن تا ۷ صبح، کاملا خوش اخلاق بیدار میشن. اگر سر ساعت نخوابن همه مونو پاره میکنن 🤣

طبیعیه

اره دبگه
من که از نوزادی واسه شیر بیدارش نکردم
از ۵ماهگی یبار بیدارمیسه

دختر منم اوایل اونطوری بود
دو یا سه اینا میخوابید 12 ظهر بیدار میشد
نهایت یکی دوبار واسه شیر خوردنش بیدار میشد منم مثل تو استرس میکشیدم ساعت کوک میکردم بیدار میشدم واسه شیر دادنش
ولی درستش اینه که اصلا تا خودش بیدار نشده بیدارش نکنی وقتی گرسنش بشه خودش بیدار میشه

الانم خوابیدنش برام آرزو شده🙁

عالیه
اگر گرسنه بشه که بیدار میشه خودش. خوابش رو بهم نزن خودتم راحت بخواب

اگه گرسنش بشه خودش بیدار میشه پسر منم همینطوره

سوال های مرتبط