من این آزمایش هارو الان دادم. تو هفته هشتم.دکترم نوشت برام. دوباره باز باید انجام بدیم بعدا؟
دست همتون درد نکنه نگران بودم قند چی
ویتامین دی خیلی پایینه برا منم چند سال پیش همین بود تا یه ماه هر هفته ۵۰۰۰ هزار خوردم بعد از اون روزی یه دونه ۱۰۰۰مصرف میکنم تا نرمال شد
. یکم عفونت داری wbcبالاس. ویتامین د پایینه
و این
و این
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.