سلام خواهشا جواب ازمایش من و میگید دو صفحه بعد و پایین میزارم

تصویر
۶ پاسخ

من این آزمایش هارو الان دادم. تو هفته هشتم.دکترم نوشت برام. دوباره باز باید انجام بدیم بعدا؟

دست همتون درد نکنه نگران بودم قند چی

ویتامین دی خیلی پایینه برا منم چند سال پیش همین بود تا یه ماه هر هفته ۵۰۰۰ هزار خوردم بعد از اون روزی یه دونه ۱۰۰۰مصرف میکنم تا نرمال شد

. یکم عفونت داری wbcبالاس‌. ویتامین د پایینه

و این

تصویر

و این

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری