هفته چندم به بعد ویار وحالت تهوع کم تر میشه؟
خیلی اذیتمممم🫠💔💔

۱۵ پاسخ

از بعد انتی بهتر میشی شدتش کم میشه

من که خسته شدم همش حالم بده یاخوابم میاد یاهم حالت تهوع دارم تازه بی اعصابم شدم🤦🏻‍♀️

منم به امید تموم شدن ۳ ماه بودم اما هنوزم ویار به شدت دارم☹️

من هنوزم دارم🥲کلا معدم داغونه

اگ حالت تهوع داری قرص b6 بخور
برای هرکس متفاوته من هفته ۸ شرو شد یه هفته بعدم تموم شد از اون موقع هیچ علائمی ندارم

اره چون میگن نشونه اینه ک بچه درست داره رشد میکنه

من هنوزم حالت تهوع دارم 😢

از۸هفته داشتم من توی ۱۳هفته ویارم رفت

سه ماه اول باید بگذره

من هنوزم دارم اما فقط شبا 🥲

از ۱۴هفته
خوشبحالت من هیچ اذیت نمیشم فقط گاهی حالت تهوع دارم😞

من ۱۴ هفته خوب شدم ولی بازم برگشته🥲

هنوز ک تازه شروع شده عزیزم میگن تا سه ماه اول تموم بشه منم شدید تهوع دارم گاهی وقت ها بالامیارم اونم ب زوره قرص خوبم

من 14خوب شدم ولی بعضی روزا همینجورم

من از 12 هفته بهتر شدم

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته هفدهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سیزدهم بارداری
مامان انبه🥭 مامان انبه🥭 هفته نوزدهم بارداری
مامان تودلیم🥰 مامان تودلیم🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری