از بعد انتی بهتر میشی شدتش کم میشه
من که خسته شدم همش حالم بده یاخوابم میاد یاهم حالت تهوع دارم تازه بی اعصابم شدم🤦🏻♀️
منم به امید تموم شدن ۳ ماه بودم اما هنوزم ویار به شدت دارم☹️
من هنوزم دارم🥲کلا معدم داغونه
اگ حالت تهوع داری قرص b6 بخور
برای هرکس متفاوته من هفته ۸ شرو شد یه هفته بعدم تموم شد از اون موقع هیچ علائمی ندارم
اره چون میگن نشونه اینه ک بچه درست داره رشد میکنه
من هنوزم حالت تهوع دارم 😢
از۸هفته داشتم من توی ۱۳هفته ویارم رفت
سه ماه اول باید بگذره
من هنوزم دارم اما فقط شبا 🥲
از ۱۴هفته
خوشبحالت من هیچ اذیت نمیشم فقط گاهی حالت تهوع دارم😞
من ۱۴ هفته خوب شدم ولی بازم برگشته🥲
هنوز ک تازه شروع شده عزیزم میگن تا سه ماه اول تموم بشه منم شدید تهوع دارم گاهی وقت ها بالامیارم اونم ب زوره قرص خوبم
من 14خوب شدم ولی بعضی روزا همینجورم
من از 12 هفته بهتر شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.