مگنیفورت منم میخورم . از قبل بارداری میخوردمش هی .مال گرفتی عضلاته .
خوبه بد نیست اصلا. بهترین مکمله . میتونی تا بعد بارداری هم ادامه بدی . من متخصص مغز و اعصاب داد بهم برای گرفتگی عضلات گردن. خواهرم باردار بود برای گرفتی پا داد دکتر زنان بهش.
با غذا بخوری بهتره یکم سنگینه امکان داره معدت اذیت کنه . من با ناهار میخورم.
ساعتاشو یجوری تنظیم کن که تداخل نداشته باشه
این دوتا مکمل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.