۳ پاسخ

مگنیفورت منم میخورم . از قبل بارداری میخوردمش هی .مال گرفتی عضلاته .
خوبه بد نیست اصلا. بهترین مکمله . میتونی تا بعد بارداری هم ادامه بدی . من متخصص مغز و اعصاب داد بهم برای گرفتگی عضلات گردن. خواهرم باردار بود برای گرفتی پا داد دکتر زنان بهش.
با غذا بخوری بهتره یکم سنگینه امکان داره معدت اذیت کنه . من با ناهار میخورم.

ساعتاشو یجوری تنظیم کن که تداخل نداشته باشه

این دوتا مکمل

تصویر

سوال های مرتبط