خانما اسم سمیه خوبه بنظرتون؟

۱۶ پاسخ

واسه بچه؟
من ک نمی‌پسندم خوب نیس

نظر خودت از همه مهمتره ولی بنظرمن خیلی قدیمیه .
بعنوان کسی که اسمش سمیه است برای سن من هم قدیمی بود چه برسه به الان .

عزیزم همه اسما قشنگن ولی بنظر من برای بچه تو این دوره ن اسما بروزترو قشنگ ترداریم

ن خوب نیس

نه.

من نمیپسندم

فامیل ما ۲۸ سالشه اسمش سمیه است از اسمش خوشش نمیاد همش میگه میخوام برم عوض کنم
خالا شما بیای این اسمو رو بچه این دوره زمونه بزاری!؟😑

نزار قدیمیه بعدا بجت ناراحت میشه از اسمش اسم بچه باید به روز باشه

با احترام نه عزیزم نه بخاطر قدیمی بودنش الان خیلی از اسم ها قدیمین ولی قشنگن این اسم خیلی جالب نیست اما اگه به دلت نشسته اشکال نداره ولی اگه میتونی بیشتر روش فکر کن🩷

نه‌تو رو خدا
سمیه خیلی قدیمیه

جدیدتر بزاری بهتره

نه بخدا

مهم خودت و همسرتی گلم بزار اگ دوست داری💙

یاد اون آهنگ میفتم ساسی مانکن ذلیل شده خونده...وای چه بدنی داری سمیه

اره چشه سمیه به این قشنگی

یه کم قدیمی شده الان اونایی که اسم شون سمیه ست سی و خورده ای ساله شونه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🩷🩷 مامان هدیه خدا 🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گوجه مامان گوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیلین وسلین مامان آیلین وسلین هفته سی‌وهشتم بارداری