۱۹ پاسخ

واقعا چه فکری با خودتون کردین با یک جنین داخل شکم روزه میگیرین؟؟؟میدونستی روزه ای ک میگیری الان باطله؟؟؟چون اصلا بهت واجب نیست این روزه اون بچه نیاز ب تغذیه داره

واقعا یک ثانیه هم اگه برای کارهامون فک‌کنیم هیچ‌وقت پشیمون‌ نمیشیم
خدا نیاز به روزه ی من و توی باردار داره ؟

آب دور بچه کم میشه
مواد مغذی به بدنش نمیرسه
اسید توی خونت ترشح میشه


این مذهبی ها هم از اون‌ور بوم میوفتن

آفرین به این مادر دلسوز و با فکر😐

خودت جواب سوالت رو‌دادی

عزیزم از الان جنین داره رشد میکنه چطور اخه میتونی این ظلم در حق بچه ت کنی روزه بگیری میدونی همون افت قند تکون بچه ت کم میشه انرژی به اونم نمیرسه توروخدا فقط خودتو در نظر نگیر الان بچه ت مهمه

چرا روزه میگیرین خب بدنتون کم اب میشه عفونت ادراری میگیرین
اب دور جنین ممکنه کم بشه
مغز بچه نیاز ب قند داره برای تکامل
وقتی قند شما بیوفته قند بچه هم میوفته

عزیزم بدن خودته و صلاحشو خودت میدونی ولی فکر میکنم نخوردن اب تو طول روز خیلی ضرر داره واسه جنینت . اب دور بچه هم کم میشه

دکتر میگه نگیر مرجع تقلید میگه نگیر باز میگیری؟

الان بچه گناه داره تو رشد هست مگه میشه چیزی نخوری

عزیزم روزه چرا ضعف نمیکنی
؟ بخور الان نیازت به مواد غذایی بیشتره

خیر حرکاتش کم نیست اون بچه داره بخاطر روزه گرفتن شما عذاب میکشه😐که چی صبح تا شب هیچی نخوری اون با وجود باردار بودن

دستی دستی داری بچتو میکشی تو شکمت

روزه چرا میگیری با این وضع بچه گشنشه برا همون تکون نمیخوره

خدا عقل بده

گناه نگرفتن روزه که میتونی بعدن بگیری و جبران شه بیشتره یاکشتن یه موجود زنده؟باورم نمیشه😑

از خدا میخوام به راه راست هدایتت کنه

با اجازه مامان گلمون  که تاپیک گذاشته 🙏 🫶
مامانا من آنلاین شاپ لباس نوزادی دارم
لباس‌های، با کیفیت نخ پنبه  و پنبه میارم که مناسب پوست نوزاد هست و حساسیت نمیده
قیمت اجناسمم خیلی مناسب تر از مغازه هست
تو روبیکا کانال دارم و اونجا کلی مامان از همین گهواره عضو شدن، خرید کردن و رضایت هاشون تو کانال گذاشتم
خوشحال میشم عضو کانال روبیکا من بشی
ایدی  کانال روبیکا
nini_heed1

روزه نگیر گناهش گردن من 😐

ن عزیزم روزه داریتو ادامه بده بچه هم مشکلی با گرسنگی نداره

سوال های مرتبط

مامان محمدلیام مامان محمدلیام ۲ ماهگی